25 september 2011

bästa ponnyn

Tävlingen gick super! Han var suuuper framåt på banan i båda klasserna, 80 cm bra vägar, bra tempo och det blev en fjärde placering! Skitglad! 90 cm gick superduper bra, fanns titthinder men han hoppade ovh hoppade, ända fram till banans sista hinder där jag gjorde en för liten väg så det kom ett stopp, fan tänkte jag för jag hade redan hoppat det hindret i grundomgången. Men brydde mig inte, mitt fel jag får ta det. Skulle ha blivit sur om han skulle ha vägrat på det i grundomgången för då skulle han ha stannat p.g.a att han är en gris, men detta MITT styrfel. Men ni vet sista hindret i omhoppningen! Då satsar man allt och mycket och tyvärr så blev jag slarvig då. Men ändå super fina banor blev det, tror dom bästa någonsin? Så jag tror vi lämnar våran hoppsäsong här och nu för det här året. Han förtjänar det nämligen. Ikväll så ska jag bara chilla typ, vet ni känner mig osocial som vad just nu. Orkar inte umgås med någon, man har sådana dagar. Nu bara tid med me myself and I.

Ska nu kolla Bridesmaids till slut -->



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar