23 september 2011

so mad

Har aldrig nånsin varit så här arg/ilsken/ledsen/panikerad som nu. Alla bara förstör ALLTING hela tiden. DET ÄR MITT LIV, MIN KROPP, MIN VILJA OCH MITT PROBLEM. Kan ingen fatta det? Hur mycket dom än sku försöka tvinga mig så kommer dom aldrig att lyckas. LÅT MIG VARA.

Ja för att få ut NÅT vettigt med det här så, ska snart dra av mot sibbofanet. Vill VERKLIGEN inte dit. Jag vill vara hemma ensam, sköta mig själv och träffa S ikväll. Kan ingen bara låta mig vara? Nejnej jag ska vara under bevakning 24/7. Kommer inte att göra någonting där, bara sitta framför datorn och vara deprimerad eftersom det finns inget att göra. Någon gång hatar jag att leva här. Ursäkta att man inte orkar vara glad & positiv alltid. Vet ingenting om kommande uppdateringar.



3 kommentarer:

  1. Kämpa <3 Du är världens finaste människa, bara så du vet det <3

    SvaraRadera
  2. svar: massa kit som pågår i livet. Och matilda tack ska du ha <3

    SvaraRadera