28 september 2011

Känslor just nu

Skulle jag få göra exakt vad jag ville just nu så skulle jag ta familjen med mig och flytta till sverige. Typ lite utanför GBG eller nåt, ha en liten egen gård och bara leva livet. Har lust och isolera mej på nåt sätt, eller byta liv. Inte det här gamla vanliga tråkiga livet. Sverige verkar vara paradiset just nu. Plus så skulle jag vilja köpa mig en riktigt bra hopphäst också, eller ponny. Tänk nu sverige! Nellie B, Team SL, alla tävlingar, stämningen, typ bensinmacken, svensk mat haha. Allt. Vill sverige adoptera mig?

Btw, fick jobbet i HIHS, ska vara i nån säkerhetsgrupp. Får se hur det går, vi ska tydligen stå mycket ute, fan. Nåmen önskade dagarna att jobba som torsdag, lördag och söndag. INTE FREDAG. För då ska jag dit med Cami. men kul behöver inte köpa biljetter, för får ju golden bracelet så får se allting gratis. Det är ju skoj.

Btw nr.2 Veredus skydd antagligen på G, äntligen. Igår kom mitt tävlingstäcke också skojskoj inget pinsamt rosa fluff mera hihi.

Nu film och gosa med djuren som jag totalförsummat några dagar.
naw, gammal bild på mig och Linda.

2 kommentarer:

  1. Wohooh, på HIHS? That's not bad, dude :D Och ojojoj, jag ska på Lördag, maybe I see u.

    /Matilda

    SvaraRadera
  2. japp ;) joo då borde jag vara där också!

    SvaraRadera