17 september 2011

Heading for a better place

Nu ska jag gotta mig i sängen under täcket och se på Couples retreat. ÄLSKAR veckoslut då du vet att du får sova ut lääänge och du kan vaka hela natten utan att tänka " oj nu får jag bara sova 5 timmar i natt". Ska bara njuta och vara glad. På schemat imorgon står att 1. åka och hälsa på släktingar 2. åka till stallet runt 3, skritta ut i skogen, fixa Happy för söndan etc. 3. Antingen hemma, Hos Lina eller utekväll. Kanske kan övertala mamma att ta en sväng in till hööks. Har inte ännu heller bestämt vilket schabrak jag ska ha till tävlingen fast jag har sådär en MILJON. (allvarligt) Whoops hann räkna upp till iaf 23 stycken nu i huvudet, damn I'm sick. Och så vill man ha fler? Okej ska skärpa mig. Men en hopp equline är ett måste!

Men nu ska jag ha det mysigt och det ska ni med tjabba :)

P.s Haft en ovanligt bra dag.

Javisst är man som attraktivast just före man ska lägga sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar