24 september 2011

Hajhaj

Haft två rätt jobbiga/kritiska dagar nu. Usch fy, men nu är det som tur bra igen. Har idag tro det eller ej varit i SVAMPSKOGEN! Coolt va? Sen har jag ridit Habbe en kort tur i skogen tsm med underbara Matilda. Har skött om ponnyn som var go, och har RÄTT bra känsla nu. Idag är det min äta avd jag vill dag, och det känns bra, och har erkligen utnyttjat det. Imorgon är det tävling igen, hoppas det går bra. Cami och matilda kommer med = skoj, älskar att ha sällskap med. Ska hjälpa matilda också så åker dit typ en timme för tidigt, men ingen skillna. Gillar att hjälpa andra så. Hoppas nu bara att det skulle gå någotlunda bra för oss båda imorgon, hatar dåliga resultat. Men nu ska jag surfa runt, eftersom jag varit utan nät allt för länge, så shoo :)
haha gammal bild jag hittade på datan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar