17 september 2011

Home again

Omfg säger jag bara! Jag lägger upp klippet från igår på youtube PANG 6 nya followers i youtube! Det är inte mycket men mycket för att komma på en gång. Tack tack tack! Plus en ny follower på bloggen! Skitkul känns detta kan jag meddela! tack allihopa som stöttar, läser, kommenterar o.s.v. Det gör mig verkligen glad.

Det som är roligt är ju det att när jag starta min första blogg i devote.se så skulle jag ABSOLUT inte ha några läsaren alls. Nej jag skulle bara läsa den själv och hålla som en dagbok. Hade t.o.m lösenord till bloggen och så. Sedan så gav jag ut lösenordet till fler och fler, och till slut tog jag modet till mig och tog bort lösenordet. Nu var bloggen officiell. Höll den ett tag på det viset, fick bra med kommentarer men något fattades liksom. Det var då jag beslöt att flytta över från devote till Blogger. Bra beslut! Nu är statistiken över 100 varje dag, och jag är supernöjd. Kommentarer börjar sakta nu rulla in också, vilket är skitkul, eftersom det är det som gör att jag orkar fortsätta. Man känner sig uppskattad då. Men tack alla som orkar läsa ich följa med mitt tråkiga och vardagliga liv, thanks.

4 kommentarer:

  1. jag ÄLSKAR det att du orkar sätta bilder i varje inlägg : ))
    sen har jag en fråga:
    hur byter man gallop? SNÄLLA svara :)

    SvaraRadera
  2. haha tack :) beror på hur du menar med att byta galopp. Jag har själv lärt Happy att byta galopp i steget. Jag började så att jag red in i mitten av planen från långsidan och precis i mitten så tog jag till skritt, böt galopp och böt håll. Det här repeterade jag massor av gånger, tills han började förstå att han skulle byta i mitten även i galopp. Men jag gör iaf så att jag ställer åt det nya hållet, vikten åt det nya hållet och dom nya galopphjälperna.
    svårt att förklara :)

    SvaraRadera
  3. okej, ska testa med min ponnys : ) tack

    SvaraRadera