14 september 2011

VÅGA SATSA

Tack för bra statistik! stadigt över 100 varje dag nu. Igår 133, helt skoj. Ingen aning vem ni är, men ni finns. Och ni betyder mycket. Både vänner, familj, kända och okända. Har nyss haft en väldigt jobbig *host* finskalektion. Vi hade läsförståelse, och jag orkade inte göra hela så stack lite tidigare. Men kom igen det är inget att öva på! Och gjorde dom 3 första, men sen tröttnade jag. Har faktist den riktiga nästa vecka, så samlar krafter till det (haha). Väntar nu på att kompisarna ska sluta så att vi (dom) ska gå och äta. Vet inte hur jag gör idag... Stressande. Men ja iaf. Slutar idag 14.15 så tänkte dra av mot köpcentret Sello för att fördriva tiden. Behöver underhålla mig själv liksom. Har ju en hopplektion idag kväll kl.9, kul!  Happy hade ledigt igår då eftersom han verkade såå trött på måndagen. men hade varit helvild inne igår, så han borde väl ha bra energi nu då. Vi borde träna på högre höjder ung. 100 cm banor idag i små utrymmen eftersom det är vad jag ska köra på söndagen. Jei stooor klass äntligen!

Jag är lite av en risktagare, eller rentav våghals. Jag gillar inte att sitta i någon 60 cm eller lätt c och dra priserna av andra (inte överlägsen) men idé? Hellre tävlar jag högre klasser med något fel, men då UTVECKLAS man iaf! Vill inte vara den som tar "hem en säker placering". Ja det finns negativa sidor med det här. Jag tar ofta risker, som att tävla den här klassen nu på söndan och att ställa upp i en LättA. Men det tar oftast med sig positiva upplevelser. är superglad att jag startade lätt A.n. Procenterna bättre än vad jag trodde, och ponnyn skötte sig galant. Förutom min formmiss haha. Men iaf TA RISKER våga satsa, det är mitt råd till alla som har ett mål och siktar efter något.

Cup vinst 2011, ala. 400 euros presentkort

Vad är erat mål? Siktar ni på nåt speciellt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar