22 september 2011

haha guess what?

Gissa vem som redan har slutat skolan? Klockan är 10:43 och jag är hemma! Underbart! Hade skitkul med Lina igår. Det var skönt att bara vara vi två som vi brukade, du vet med sin bästa vän. Göra de sakerna bara VI kan göra, prata det VI gillar. Det var skönt. Sov dåligt, typ bara någon timme eftersom det var trångt hett/kallt, men störde inte mig det minsta på nåt sätt. Vi vaknade runt 6.30 och var i skolan kl. 8. Vi hade modersmålsdebatt och sedan hem -->. Nu har jag kommit in genom dörren, tagit ner datorn, släppt ut marsvinen på golvet och bara sitter och myser + det regnar ute = myskänsla.

Idag ska jag ännu in till stan runt 2 tiden, sköta ärrenden där, träffa sofia efter det och tillslut hoppa Happy i manegen rätt så sent TROR jag, får se lite. Imorgon finska skrivningar, hoppas dom går bättre än engelskans fyf*n dom var svåra. Men får se hur det går :) Nu ska jag slappa/sova lite, börjar nu känna av min sömnlösa natt. Så hörs senare? :)

me and my homies.

2 kommentarer: