28 september 2011

Saknar känslan av samhörighet, jag hörde dit. Känner mig som en utomjording här, visst det finns massor trevliga, men samtidigt dom jag inte vet nåt om. Saknar cami, matilda, aino, greta, roosa, renja, stina etc. ALLA som gjorde det till var det var. GUD vad jag saknar det. Men jag gjorde ett val för att HAN ska ha det bra, och det har han nu. Men jag saknar dom så att det gör ont. Ta inte det fel människor, jag gillar er verkligen! Men det finns saker som alltid är i vägen, andra saker. Jag saknar dom andra så mycket, och atmosfären. Jag var en av dom, nu känner jag mig som den som trängde sig på. Hon som inte hör dit, tyvärr. Men jag måste för Happys skull, måste. Tänk om jag aldrig skulle ha fått höra det? Då skulle livet vara mycket lättare, men det bevisade så mycket, hurdana människor det finns. Jag vill inte röra mig runt såna, så är det bara.


2 kommentarer:

  1. Linnéa... Du är påriktigt den underbaraste personen jag känner och vet. När jag träffade dig, då när vi red ut och skritta ponnysarna efter dressyren, kändes det att jag känt dig superlänge... Jag fick inte den där obehagliga känslan att inte veta vad man ska säga... att man är jobbig, att man säger knäppa saker. Jag kände att jag vågade prata med dig... att du är pålitlig. Du, jag är överlycklig över att jag träffat JUST dig.

    Jag vet så många... så jäkla många, som tycker jag är dum för att jag bara är 12... liten, dålig på allt... Jag är rädd för att bli kallad bortskämd och jobbig... Jag känner mig alltid glad i ditt sälskap. Det finns för få av såna som du. Du är guld Linnéa, ingen är som du. Ingen. Absolut INGEN. That's the truth, true words... from my heart. You are my number one.

    Love u,
    Matilda :)

    SvaraRadera
  2. guud vad du är snäll :) joo jag har samma med dig! och det här hör INTE ihop med dig, rosenlews, lollu etc. Jag tror du vet vem jag menar. Jobbar hela tiden på att få det att funka :) men svårt när du alltid är rädd att stöta på fel människa..

    SvaraRadera