22 september 2011

Perfection

Hejssan hejssan, sry för dåli update men har som sagt inte varit hemma. Varit på stan och skött ärrenden, och sedan träffat Sofia och hennes kompis Isabella, vi gick till nån smoothiebar där dom drack två yberhälsosamma smoothien (tydligen). Sedan åkte jag till stallet och hoppade Happy tillsammans med Matilda i manegen. Han var riktigt bra! På sista hindret som var ca 95 så fick jag sådär PERFECTION känsla, å så underbart säger jag bara ♥. Hans galopp var riktigt bra och rullande, så det kändes fint. Och det var kul att det gick bra för Matilda & Shakira också.

Nu har jag varit i duschen och bastun, och ska nu lägga mig och "tagga" för morgondagens finska skrivningar, ucsh fy. Men positivt har inga lektioner efter det så jag slutar när jag slutar skriva nångång efter 12. Great ♥.
Happy ska väl kanske ha ledigt också så att det blir chill. Men nu ska jag sova (spela sims) haha, jo allvarligt jag gör det då och då. Godnatt, och ska försöka överleva skrivningarna imorgon.
My superstar ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar