24 september 2011

dött

Det är TOTALT dött på nätet? Är ALLA andra ute och festar förutom jag ikväll då? Obviously, but naah I don't care. Jag tänker försöka få en bra sömn för morgondagens tävlingar o.s.v. ska vakna typ 8 så helt bra att lägga sig i tid. Jag är hoppfull för framtiden just nu, men samtidigt tveksam menmen man får se.

Det är intressant att se hur mycket statistiken sjunker när man inte har uppdaterat, vanligtvis har ja ca 130-150 per dag, men igår när jag uppdaterade dåligt så hade jag bara nåt på 60. Freaky? Men nu FÖRSÖKER jag vara aktiv, så att ni orkar hålla intresset uppe för denna blogg, eller hur? Men ni vet, bloggare har också ett liv. Där jag gör sakerna jag skriver om t.ex. hihi annors skulle det ju inte vara nån idé right?

Btw nästa vecka ska jag rida Matildas ponny shakira nån dag, hoppas hon inte bockar av mig bara. (risken finns). Men ska kanske ta och lägga mig nu då? Så godnatt allihopa, ha en bra utekväll/myskväll för det tänker jag ha :)
mera gammalt/ från våren


1 kommentar: