16 september 2011

Diss

Nu hoppas jag att jag ligger och sover som bäst. Som ni förstår är detta ett tidsinställt inlägg. Men iaf, jag vill DISSA oaktiva bloggare. Okej menar inte att man måste uppdatera som jag alltså typ var femte minut. Men IAF en gång varje dag, helst fler. Ja vet att det går perioder då när man verkligen inte orkar, jag har också såna TRO mig. Eller jag tror ni vet, så ja jag dissar mig själv också. Men ändå, bloggare uppdatera! Det är så ni får läsare, dom hålls vid liv på det viset. Orkar aldrig läsa bloggar som uppdaterar dåligt, man hänger liksom inte med isåfall. Man ska kunna känna att man hänger med i bloggarens liv, som om man vore hennes/hans bästa vän.

Det var det jag hade att säga i stort sätt. Nu ska jag snusa vidare i sängen min (förhoppningsvis)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar