26 september 2011

Ja juste

Min dag! Vaknade kl.6 med ett leende på läpparna, drog av mot skolan MED skjuts, jaa så sköönt! Var i skolan till 1, kom hem och drog iväg till Happy. Happy var skitjobbig i traven som är hans bästa gångart, vilekt gjorde mig GALEN så det blev inte till någonting över huvudtaget, bara bråkade med honom typ. Bestämde mig för att låta Louise ta honom imorgon, då mina nerver vekrligen inte klarar av den uppgiften just nu. Galoppen var förvånandsvärt bra, vilket var en positiv överrasking.

Har kommit hem, försökt tampas med modersmålsuppgiften vilket misslyckades totalt, så gav upp. Sitter nu mest och strider med mina känslor åt alla håll och på alla sätt. Usch usch, att det kan vara så svårt att prioritera sin egen lycka, utan att såra andra på vägen. Men man KAN inte alltid tänka på alla så är det bara... Hur mycket man än skulle vilja det.

Resten av kvällen ska gå åt till att vänta på att Svenska Hollywood fruar ska börja, hehe jaa det är ett absolut måste alltid att kolla. Men ska kanske kolla det imorgon efter skolan istället, som jag brukar på tisdagar. We'll see. Ska nu fräscha upp mig igen. R.I.P gårdagens fräscha känsla.


Happykorven som är jäkla nöjd att slippa ridbanan


1 kommentar: