12 september 2011

randomärnamnet

Puh vilken kväll, noja iaf. Imorgon engelska hörf, jei not fun. Sedan några lektioner och sedan hem, körlektion,stallet etc. Vill verkligen inte köra, men man måste ju. Fast det är mitt hatobjekt nr.1. Hoppas bara att jag inte kör ihjäl mig&Anders efter en såå låååång paus. Imorgon tänker jag ta tidiga bussen och köpa tuggummi på morgonen eftersom jag är desperat. Väckning trevligt 6 som vanligt, men det är jag van med. Btw ska anmäla till Järvenpääs Reg. dressyrtävlingar snart. Kul, nåt att se fram emot.

Kvällen har varit så lame som den bara kan vara. Tomma diskussioner, desperat googlande, tråkit FRIENDS avsnitt, fb utan NÅN action, samma med alla andra sidor. INGEN update INGEN någonstans. Synd, för det gillar jag. Och jag saknar Egoinas inlägg, men man kan väl förstå om hon och David har gjort slut att uppdateringen inte riktigt är den bästa.

p.s bilden är random

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar