23 september 2011

oh fuck

Hejsan nu har jag vaknat och väntar långsamt på så att frukosten ska sjunka in så att jag kan träna. Idag har vi då skrivningar igen, hoppas dom här känns bättre än dom förra... Menmen vi får se. Dagens program är ju då skolan, stallet (?) och sedan ikväll till Pappa. Måste se lite med kvällen för jag ska nån dag träffa "S" och då måste jag ordna allting för det och så. Så är antagligen hemma en natt i varje fall.

Mitt liv är en ända berg- och dalbana just nu, nu värre än någonsin det gör mig galen. Men jag säger till er alla. Jag försöker jag gör det, men det räcker bara inte till. Har igen kommit till en nerförsbacke om ni förstår vad jag menar, ännu en. Och det är inte bra.

Men positivare saker är att startlistorna för söndagen redan är ute. Jag startar som femte och första. Jag fattar inte varför jag ALLTID startar först i 90 cm? ALLTID. Men efter igårs pass så känns det rätt så bra att dra av mot tävlingarna. Galoppen var bra igår, rullade på bra utan större ansträngning, och fick dendär känslan att wow vad han kan min lilla häst. Med det går man långt. 

Vi hörs senare va?


Morgonmys alltså :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar