30 september 2011

MAKING MYSELF READY




Japp inte blev det någon sömn för mig inte. Det blev hollywoodfruarna haha. Och nu fixar jag mig nåt smått för kvällen (ja jag gillar att börja i tid). Men usch när ögonen svider av tröttheten. Men ikväll TÄNKER jag ha kul, inte vara lameass tröttis. Har btw alldeles chill kläder på mig, orkar inte klä upp mig. Har liksom en tunika som är öppen i ryggen, det är tillräckligt. Det är ju inte frågan om någon barkväll precis. Idag ska förresten hela finland till Kaivons Club Makea sak, förutom jag. Intresserar inte mig att trängas med massor randoms, köa 45 minuter för en dricka, nej tack. Hellre med Lina på nån fest tsm med S. Mera chill liksom. Plus att jag inte dricker. Nu och bråka med mr. Mascara som alltid bråkar -->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar