20 september 2011

Okej då!

Gick inte och lade mig som jag skulle/trodde. Sitter kvar på datorn som alltid, men hallå jag gick igår och lade mig klockan 8? Då kan jag väl idag sitta uppe en stund till. Jag har suttit och morrat hela dagen för att "ingen uppdaterat i bloglovin" men nehe! Det är bloglovin som stärvar, och inte visar nya inlägg. Jag blev skeptisk så gick in och kollade på bloggarna jag följer, och jo visst massa nya inlägg men dom syns inte i bloglovin? Vilket skit. Nu blev man ilsken ju. Nemen nu måste jag ju träna och sedan lägga mig om det här ska bli till nåt. GODNATT! (kanske)

Slänger in vårat Kompisfoto från det här året. (kom på posten förra veckan)

Och ja i riktigt stort format (sry tjejer), men ni är så fina ♥
stina,jag.maria,kajsa,lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar