14 september 2011

slöa jag

Haha, kom hem från skolan tog ett varmt bad eftersom jag höll på att frysa ihjäl, åt och gick och lade mig. Ligger nu under täcket och har det yberskönt! Ska börja dra mig upp för att börja bege mig till stallet om en timme. Ni minns min hopplektion kl.21? Crazy tid...Men ändå. Kommer att vara hemma skitsent. Som tur INGET viktigt going on i skolan just nu som måste göras hemma o.s.v. bara chill.

Imorgon borde det vara ishockeymatch på schemat, men det är inte 100% men vi får se. Och urk lång dag också... Blää! Nåt annat som är blä är vädret! Set har typ öst ner hela dan plus att det blåser alldeles galet! NU ÄR DET HÖST! Snart måste vi klippa ponnyn också isf, skoj! Gillar när hästar är klippta.
Nej till lurvbollar!
Miss you, my angel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar