12 januari 2012

12.1.2012

Passet idag blev inte bra. mina nerver var dåliga från första början då happy var motvillig, och alla var i vägen typ hela tiden. Fick liksom inte plats någonstans, och hamnade stanna hela tiden, morr. Noja sen började ja skratta som vanligt så kom ändå bort med bra känsla. 

Testade btw ett nytt bett på happy, kallat easy control? Funkade rätt bra på det, han lyckades inte bita fast så mycket som han ofta vill göra och det var ju nåt positivt. men tyvärr så blev han en aning framtung med det, men det kan man lösa lätt jue. Tror jag ska använda det när jag rider ut, då det han en lite starkare effekt än ett vanligt tredelat bett. 

Borde hoppa honom någon dag och det ska kanske ordnas på måndagen, för min gamla tränare som jag gillar sjukt mycket. Inget fel på den jag tränat för nu, men av vissa orsaker så funkar det inte längre. 

Btw nr.2 den 2.1.2012 hade jag haft Happy i 2 år! Hade alldeles glömt bort det, 2 bra år med v'ärldens finaste kille. Tror jag ska gifta mig med honom kanske? Skulle kunna -.-


My husband ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar