15 januari 2012

dåligt I know.

Fredagen den 13:e levde verkligen upp till sitt namn kan jag säga. Typ den värsta dagen i mitt liv liksom. Allt bara kraschade, har aldrig känt mig så tom, så splittrad, orespekterad och ouppskattad förr, fyfan... Saker ordnade sig visst, men är fortfarande omskakad efter allting, usch...

Lördagen gick då åt till att äta ute och vara på bio och på kvällen fest hos en kompis. Det vart väl helt okej, var lite irriterad och så, plus att man hade dåliga vibbar emellanåt men inte myket mer. Pratade med mycket folk och dom var jätte trevliga.

Idag vaknade jag först 9, men sov vidare till 3 (trött?) och drog sedan iväg och red min kusins ponny Pianist. Pianist var helt bra, lite stel och inte så följsam som vanligt, men det lossade på slutet och fick till det helt bra. Bytena gick super så det var ett plus iaf!

Matilda&Pianist
Efter Pianist så körde jag till Happy och rusade omkring med honom i manegen en timme. Tränade även med en bomm, och han blev superhet med den men det var bara bra det. Var nöjd med Happy som var jätte rolig idag.

Nu har jag kollat första avsnittet av PA3 med mamma och typ myst. Och väntar att nån speciell hämtar mig... Ni kan aldrig ana vem.

Känner mig kraftlös godnatt♥


Bra vänner är det bästa man kan ha, Cami ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar