26 januari 2012

Hemma då idag

Flunssig och sjukt trött på morgonen så jag är hemma idag, skönt. Vaknade liksom halv 2, sömnbrist? Anyway inga större planer idag förutom att jag ska rida Happy i manegen (!) för att se hur han rör sig efter igårs lilla hmm färd hem? Hoppas han nu är okej, annors flippar jag. Ska kanske träna nåt moment till dressyrtävlingen om jag har inspis.

Sedan vet jag inte vad jag ska göra? Vill sticka ut och springa men det går ju inte när jag är sjuk, great. Men ska  nu börja springa igen, ska bli i shape för sommaren 2012. Haha sista sommaren jue? På tal om sommar, give me some! Det är megavinter där ute, dislike Linnéa gillar verkligen INTE. Finns bara tråkiga saker med vintern? Alla blir stressade och jobbiga runt julen, det är iskallt, det är halt, det är mörkt etc. Oändlig lista. Sommaren är bäst för att : VARMT, SOLIGT, LJUST, SOMMARFESTER, TUNNA KLÄDER, SENA KVÄLLAR, SOMMARLOV, TÄVLINGAR etc. Också oändlig lista. Hejja sommaren kom nu I miss you.


Sommar är ju min grej.


Vintern? Naah not that much.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar