22 januari 2012

fake it


Även fast det är dåliga tider/ varit så ska man aldrig ge upp. Man ska alltid försöka gräva sig upp ur gropen och fortsätta orka. Jag gör ofta det misstaget dock att jag skiter i vad som har hänt, ignorerar det. Och det resulterar bara i allt samlar sig någonstans där inne och sen när någor värre händer så smäller det stort och man typ faller ihop, kraschar. 

Jag är inte människan som skriker när det är gräl, jag är inte den som skriker fula namn och svär till den andra. Jag är den som är tyst och försöker glömma allt. Borde ändra detta, borde våga mera, ta för mig och sluta ta på mig allting. Men om man inte är den människan som klarar av att skrika eller rentav inte vill? Ska man bara fortsätta ta all den skit dom kastar över en ändå? Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar