17 januari 2012

ALONE

Nej usch vaknade upp HEMMA och känslan var sådär wtf var är S? Var är hans säng? Vad gör jag här? Freaky! Som tur sov jag då med Jackie som var go och höll mig sällskap. Annors hade det varit riktigt pain att sova här.

Har nu btw ätit, duschat och försökt kolla något att ha på mig. Sedan konstaterade jag rätt fort att jag faktiskt inte bryr mig egentligen. Vill bara sova, bryr mig inte om nåra kläder. Latmask jag.

Idag tror jag att jag har skola från 8-14.45 minns konstigt nog inte alls vad jag har för lektioner o.s.v. är ju totalt snurrig just nu eller nåt? Men iaf efter skolan så kommer jag rakt hem I guess och sedan HOPPAS jag att Louise rider Happy åt mig idag så jag får ta det lugnt och hinna fixa ännu en essä. Ikväll SKA jag träffa S, punkt slut. Annors flippar jag väl eller nåt?

B♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar