23 januari 2012

I hate the winter!

Vaknade idag att jag hade ISKALLT, drömde drömmar hela natten att jag försökte skruva på värmen i huset. Fy, ändå sov jag med S och med typ två täcken? Dunno. Nu kan det räcka, tillbaka med underbara sommaren. Väntar sååå på nästa sommar har så bra minnen från förra att jag inte kan vänta på den här! det kommer att vara sol, PARTY, tävla, träna etc. KOM NU sommaren alltså, can't wait!

Tänk gå i sommarkläder? Slippa alla äckliga vinterkläder, ja tänker slänga vinterrocken i soptunnan allvarligt! Eller har lust... Skulle kunna ta en liten resa här igen för nån vecka, lite mera sol pls? Men det är väl bara att vänta? Vintern har liksom nyss böprjat här och den är värre än nånsin, urk. man kan inte göra nåt? Kan inte ens rida ut, för det är så tjock snö att happy drunknar typ. Blir crazy.

Idag så vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Vet bara att jag har två JOBBIGA LEKTIONER framför mig. Biologi och religion, där jag har två presentationer, jippii... Fattar inte ens vad jag pratar om i dom? Ikväll ska jag rida Happy NÅGONSTANS vet inte var, får se. Men blir helt kul han har varit bra nu på senaste tiden så då är det alltid kul att jobba honom.


2 kommentarer: