23 januari 2012

Alltså denna trötthet?!

Skolan gick konstigt snabbt idag, verkligen konstigt! Inte normalt till mig haha men bra det? Hade nån debatt i filosofin, textkompetens i modersmål och föredrag i religion, och gjorde två arbeten under håltimmen så har haft rätt fullt upp.

När jag kom hem så kände jag bara hur trött jag var så typ slocknade på sängen och inte kunde jag ju komma upp därifrån mera? Iaf inte när man fryser så man skakar hela tiden och tänker på att sticka till nåt stall i minusgrader? NEJ TACK. Ska nu ta ett varmt bad och försöka lugna ner mig. Efter det till S, skönt! Behöver honom nu, tack. 

Håller nu på att ladda musik också just nu, clubbing music, gud sån partyfeeling man får! Btw fixade väl mitt regionala tävlingslov igen nu för det här året, skoj. Haha kul när den som ordnade det bara sa att "Ja säg sen när du ska ditt nationella", man var sådär jaa juste haha. Får se med det liksom, inte skynda med sådant nu. 

Aajaa jag tackar väl för mig nurå!


Btw party rock is in da house 2night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar