17 januari 2012

Äntligen!♥

Så känner jag mig glad igen! Har varit på dåligt humör typ sen fredagen och äntligen så släppte det. Mitt humör blev rent sagt surt då jag fick höra att vi skulle skriva nån essä i psykolgin som jag verkligen aldrig hade hört nåt om?! Och nej inga papper med och inget, och timmen skulle börja så jag var kinda screwed. Men tack gud så fanns det en rubrik som " Hur anknytningsrealtioner kommer att påverka individer i deras utveckling". Skrev 4 sidor och är nöjd för jag kunde verkligen inte mycket, hade ingen bakgrundsinfo men klarade mig ändå rätt bra. Det var nummer 1 varför jag blev glad.

Nummer 2: har bara en lektion kvar i skolan!
                  Nummer 3: Det är mat nu i skolan och jag är sjukt hungrig
                                             Nummer 4: Lilla Matilda ska provrida min KUSINS ponny pianist! Som jag älskar
                              Nummer 5: har världens bästa, underbaraste, gulligaste pojkvän ♥
                                          Nummer 6: Har världens bäst ponny som utvecklats MASSOR under det senaste året. ska kanske tyvärr säljas :(


1 kommentar: