17 januari 2012

@babe's house

Sov när jag kom hem, så skönt! Var så trött igen? Förstår inte riktigt hur det alltid är så. men vaknade iaf av ett viss pojkvän ringer och väcker mig (kröhöm tredje dagen  i rad...) Sen hämtade han mig, och sen träffade vi några kompisar då med honom ch nu hos honom och ska snart sova eller nåt dunno yet. Börjar halv 12 imorgon!  Skönt skönt äntligen får jag sova ut. Gilla!

Imorgon så ska jag iaf till stallet och om jag på något sätt hinner så ta ut ponnyn på snöåkern och koditionsträna galopper. han har dock känts väldigt trött de senaste dagarna, undrar vad det är? Kanske han har gått för hårt nu på senaste tiden eller nåt? Vet inte. Oroar mig lite, hoppas han inte har nåt fel. Knappast!

Btw snart så ska det väl fixas sig med Dasthy ;) Hoppas jag iaf, nu börjar jag iaf få lite respons från Pappa så hoppas på det bästa iaf. Oj om jag skulle köpa honom nu på våren senast så att man skulle komma ut på tävlingsbanorna redan 2012, NICE. Höga klasser jeesus, noja det är vad jag vill leva för.


In my dreams.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar