16 januari 2012

Why so sad

Gud sån stress jag har haft nu flera dagar med skolan nu, men har nu planerat in hur jag ska få det att funka, nu ska jag bara se till att få det gjort. (en annan femma) Sitter nu iaf i skolans datasal och gäspar typ, en aning trött efter igår. Somnade kanske typ 1 igen och vaknade underbara 5.30...

Idag så ska jag göra då två skolarbeten och sedan rida ett dressyrpass på Happy i manegen, hoppas han är bra nu när han har fått ha lite kul på senaste tiden. Han är ju sån som behöver mycket omväxling liksom. Har hoppträning på söndag förresten! Jei, äntligen! Det är för min gamla tränare, hoppas hon ser att vi har utvecklats och att Happy har ändrats sen förr. Att glöden finns!

Total btw det är liksom -15 grader idag och jag håller rent sagt på att frysa ihjäl när man är ute, och när man är inne så svettas jag som en fucking gris, så irriterande.

Har inte ens nåt att skriva egentligen? Det här är mitt tråkiga vardagsliv. Skola, rida och såklart S då som tur...

Nu vill jag hem btw, det här totalsuger. Kanske jag sticker hem vid 2 eller nåt? Hinner kanske göra nåt då också.


Du är min bästa vän ♥ Älskar dej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar