11 januari 2012

2012, ett nytt liv en ny början.

2011 var året då det hände mycket. Tävlingarna flöt på bra, Happy blev frisk, gjorde slut med min pojkvän jag varit tillsammans med i 3 år, insjuknade i den hemska anorexin, träffade S, blev nära med Maria, festandet började.

Rätt sagt ett år med mycket hoppande hit och dit, både positivt och negativt. Mycket bra men till stor del svårigheter och ångest. Nu börjar 2012, det ska vara en bra början på nåt nytt. Bort med ångest, svält etc. 2012 är året då jag ska leva livet, ha kul! Jag ska även skaffa ännu mera framgångar med Happy, komma närmare 70% i Lätt B'n och börja gå mot 60% i Lätt A'n och sedan högre. Hoppningen ska startas tillräckligt många 100 cm så man får rutin och så det blir en bra känsla.

Utanför hästlivet så ska jag vara en bra flickvän, en bra vän och må bra. Försöka kämpa med skolan fast det just nu ser sämre ut, försöka hitta glöden att orka lite till.

Ett annat mål är att bli självständig, klara mig själv ännu lite mer. Skaffa ett jobb och kanske nångång flytta hemifrån. Skrämmande? Faktiskt inte, det är något jag vill så mycket just nu.

Jag har en känsla att det här året kommer att bli vilt, nytt och givande eller jag hoppas det. Vill samtidigt att allt ska hålla sig "på spåret" eller komma tillbaka dit, då allt känns lite flippat just nu, men noja jag är ung, jag har tid.

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar