19 januari 2012

Hemma/Helvete?

Jepp är hemma = totalt helvete som alltid nowdays. Men bryr mig inte, här brukar jag ändå inte precis vara mer än typ 2 timmar om dagen. Och dom timmarna är också pain in the ass. Är så trött på allt nu allvarligt! Ja btw vi ska flytta, bryr mig inte egentligen, skönt och slippa det här stället typ. Men tyvärr måste man flytta med en gående mardröm (ursäkta).

Har iaf före det haft en bra dag, har hunnit se S massor och har haft jätte bra med honom. På den fronten är jag jätte lycklig, bättre än nånsin. Tur, annors skulle jag totalt flippa tror jag. Är ännu också förvånad över hurdan tur man kan ha i livet som har hittat en såhär underbar kille, nångång har man tur ♥.

Snart ska jag träna och sedan sticka till Happy. Inspis noll igen, den blir alltid noll när jag är arg. Då vill jag mest bort och typ festa. Bort med allt skit. Ska ändå försöka rida ett rätt så ordentligt dressyrpass på honom. Hoppas jag inte typ sparkar ihjäl honom. FÖRHOPPNINGSVIS INTE hemma i natt. Eller snarare aldrig i hela mitt liv att jag är här längre än vad jag måste. Och nej har ingen angst, är bara jävligt arg på den här situationen. Att människor inte kan stå på egna ben, det stör mig just nu. Jag har haft egna problem jag behöver INTE DINA problem just nu, sorry.





2 kommentarer: