17 januari 2012

Listor och sånt

Hur gammal är du om fem år?
- 24

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
- Lina

Hur lång är du?
- 163 cm

Vilken är den senaste filmen du sett?
- Sherlock Holmes 2?

Vem ringde du senast?
- Maria♥

Vem ringde dig senast?
- Maria! :o

Hur löd det senaste sms:et du fick?
”fu! :D"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Beror på. Kanske sms:a men har jag tråkigt = ringa.

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- skilda

När såg du senast din mamma?
- 15 minuter sen

När vaknade du i dag?
- 06.00 f*n ta dej skolan

Var tror du att du befinner dig om tio år?
- FÖRHOPPNINGSVIS NÅGONSTANS BRA. Vill bo någonstans och ha en familj.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- Just Maria i telefonen åt att hennes föräldrar tycker hon är löjlig.

Hur stor är din säng?
- 1.20 tror jag?

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Hemma: utan hos S oftast med.

Vilka städer har du bott i?
- Esbo och Kyrkslätt (kommentera inte att k.slätt inte är en stad)

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- Strumpor.

Är du social?
- Väldigt!

Tycker du om kaffe?
- usch nej!

Vad dricker du till frukost?
- vatten

Sover du på någon särskild sida?
- Nej inte egentligen, lite hit och dit. Men hos S ska jag ALLTID sova vid väggen.

Kan du spela poker?
- Pinsamt men nej


Tycker du om att mysa/kela?
- ÄLSKAR

Är du en beroendemänniska?
- Tror det. Är beroende av mat, godis, träning, S, Maria, min Ipod och min MOBIL!

Känner du någon med samma födelsedag som din?
- nejdå jag är så unik

Vill du ha barn?
- Jodå

Har du någonsin åkt ambulans?

- Som tur inte, men mitt ex gjorde det igår totalt btw.

Vad spenderar du helst pengar på?
- Mat, drickor och festande...

Sover du med gosedjur?
- Ibland

Flirtar du mycket?
- Bert. Ja, är en väldigt flirtig person. Men har börjat "skärpa mig". Fast jag aldrig har några baktankar.

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Nej!

Vilken var den senaste boken du läste?
- Nån twilight?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar