30 januari 2012

ÅH VAD JAG HATAR DEJ

Skit skoldag. Kom totalt död till skolan, släpade mig till filosofin, håller typ på att dö hela timmen. Så slutar äntligen lektionen och jag är helt jipppii sista filosofilektionen på hela kursen, och så kommer läraren och säger du får avbruten kurs. IGEN EFTER EN HEL PERIOD SISTA LEKTIONEN! Alltså j*vla bitch (ursäkta) tack nu blir jag inte student det här året, tack så mycket.

Ska nu försöka överleva några lektioner till och sedan hem och sova några timmar före jag skall rida korven. btw det är väl rätt klart nu att han ska säljas... Känns hemskt, men vad kan man göra om man vill utvecklas? Plus att vi synkkar inte mera. Nångång ja, men oftast slutar det bara med att jag blir irriterad. Men inga hastiga beslut nu... Skulle vilja hålla båda, men när det TYDLIGEN ska göras så svårt.

Och jaa är irriterad just nu, morr jäkla lärare som ska vara så ADFXADF. Jaajaa får se hur jag löser allt nu då, vill bara HEM! Kommer att somna på biologin och sedan religions föredrag. NEJ TACK. Men man måste väl sköta sina saker. Som tur gjorde jag det föredraget redan förra söndagen.

P.s jäkligt kul igår! Glömde ju helt ♥


hey you, my dream!

1 kommentar:

  1. därför är du så trött eftersom du hade så kul igår...
    h. gissa vem

    SvaraRadera