25 januari 2012

Sometimes I get a good feeling!

Jäkla bra dag hittils. Hann vara med S på morgonen och mysa, varit i skolan riktigt duktigt, kommit hem och varit med hunden och sedan kom S till oss! Och är nu på sjukt bra humör. Väntar t.o.m på att sticka och träna ponnyn, fast jag skulle vilja rida ut vilket inte går i det här mörkret. Morr. Kanske ska prova iaf? Lollu sa att det funkar. (skyller sen på dej om jag dör!)

Väntar nu på att kunna sticka iväg till Happy och sedan att se S (igen) och nej vi tröttnar inte kan jag svara på redan nu, och jag vet inte hur det är möjligt nej. 

Vet ni vad jag har fått inspiration för? Att börja läsa till mina psykologi stundentskrivningar! Crazy huh? Tyvärr händer det inte då jag aldrig har tiden till det när jag har full period även nästa, suck...

Väntar på veckoslutet! Ska säkert ut med Johanna och kanske tillsammans med S och hans vänner dunno, sköööj. Fredag nu tack! Fredag är liksom den bästa dagen på hela veckan och den är allt för sällan och när den väl kommer så går den superfort, dumt. Har btw hoppträning på lördagen, för Matti igen då... Fast jag ska byta aaja en sista gång då.


2cool4school LOL



1 kommentar:

  1. Ja håller tummana att du int blir kidnappad typ! eller va de nu sku kunna hända i skogens mörker ;)

    SvaraRadera