20 januari 2012

Do you really?

Varit i skolan som var rätt chill, bara att jag inte gillar läraren men man får klara sig. Kom hem och gick ut med hunden, ska nu packa ihop och sticka till stan där jag ska träffa Sofia typ gå ut och äta o.s.v. Runt 10 ska jag träffa mina tjejkompisar och så blir det utgång som tur! Väntat ett tag ju nu. Hoppas bara att pengarna räcker... Efter det vet jag inget? Ska jag hem eller? Tror inte det liksom. Men what do I know. Har konstig känsla just nu. Känner på mig om nåt är fel liksom.

Och ni som undrar vad det är som pågår här hemma typ så jag kan förklara en annan gång right? Orkar inte förklara just nu, berör inte mig egentligen eller jo men inte rakt liksom.

Happy rider Louise igen idag, jag vet. Men så är det nu, planer kommer och han lider iaf inte.

Men feela utekvällen liksom! Ut med de bästa kompisarna och ha kul, släppa allt annat som finns att tänka på. Älskar just därför att fara ut för då får leva i STUNDEN då, ta en sak i taget. Se hur allt leder till nåt oplanerat. Jesus vad man låter patetisk, haha. That's me then.

P.s Hunden är kåt på min arm, usch.
Är förresten jäkligt trött, blaaah en liten nap skulle passa finare än FINT. Men no time, bråttom igen.

 BERT!


Nu stack Jackie iväg och sura :´(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar