31 januari 2012

I looove sleeeeping

Haha, kom hem efter skolan igår, somnade och vaknade 10. Sov då ca 4 timmar, ojdå. Sedan stack jag till S där jag sov 9 timmar. Så känner mig rätt sagt utvilad! Skönt med att vara ledig från skolan idag och bara chilla. Igår höll jag på att tappa greppet totalt, p.g.a allt, usch vad jobbit allt ska vara liksom.

Mycket förändringar S, husflytt, jobbit hemma, SKOLAN, hästbyte etc. Är alldeles yr i huvudet. Men livet är en berg- och dalbana och det är bara att acceptera det. Men man blir barea jäkligt yr.

Nu ska jag chilla här i typ två timmar, sedan köra till Hipposport och sedan hem? Och sedan i nåt skede trimma Happy i manegen ett ordentligt lösgörande dressyrpass. Det behöver han verkligen.

Tänk att jag måste göra mig av med mitt hjärta :´(
Får tårar i ögonen av att bara tänka på det...


Jag ÄLSKAR dej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar