09 januari 2012

LEVER

Nej jag är inte död, har inte blivit kvar i varma gran canaria eller rymt hemifrån.
Kom hem i lördags faktiskt, sådär runt 8 på kvällen. Har inte bara haft tid att blogga, har knappt haft framme datorn så jag skulle ha haft tid för sånt.

Mera om själva resan kommer senare, kommer värsta långa inlägget med bilder etc. bara jag är hemma och har tillgång/tid till allt. Nu är jag ju i skolan så kan inte rikigt. men kan asäga att jag haft en jäkla bra resa som var supervärd att fara på! Mycket har löst sig, mycket känns lättare. Thank you god.

Men anyway kom ju då i lördags hem på kvällen. S mötte mig på flygplatsen och sedan körde vi hem till mig för att hämta saker för kvällen + plockade upp Maria. Efter det så for vi till grani där vi drack nåt och fixade mig så mycket som jag orkade (lite) och sedan så drog vi av till Onnela.

Där hade vi sjukt kul tillsammans med S, bruno och maria. Vi tdansade, skrattade, drack, sjöng karaoke etc. Noja där var vi till 4 ungefär, sedan började de tömma baren så vi gick ut för att fara hem. Men nej det blev värsta dramat, någon hade slagit Kajsa så det blev rätt så stor grej. Så där blev det ungefär en timme till före vi kom iväg.

När vi ÄNTLIGEN kommit till grani så var det värsta dramat men löste sig till slut, det var actually ganska funny nu efteråt, haha.

Noja söndagen gick mest åt till att recover från lördagens festande, men hälsade även på ponnyn! som var sjukt gullig i hagen ♥  Hade verkligen saknat honom, puss.

 

idag så ska jag vara i skolan ända till 4 (buu) och sedan snabbis hemma, och sedan till Happy. Inget mycket mer än det, kanske till S eller nåt ikväll, man får se.

HÖRES SENARE!

1 kommentar: