26 januari 2012

Ingen är perfekt

  • Jag röker
  • Jag festar för mycket
  • Jag är lat med vissa grejer
  • Jag har ett jäkla humör
  • Har svårt att få saker gjorda
  • Har jätte dåliga nerver
  • Har inget mellanskede har bara allt eller inget
  • Kan blir skitsur om min vilja inte går igenom!
  • Har svårt att bestämma saker
  • Har prestationsångest
  • Kan inte ta misslyckanden
  • Har svårt att göra mig av med saker
  • Sätter för mycket känslor "med i spelet ofta"
  • Är någon jobbig till mig så ger jag oftast inte efter
  • Har starka åsikter
  • Ger jag upp ändrar jag mig inte

Haha jag är verkligen inte perfekt, långt ifrån. Och ha ringet problem med att dela med mig av mina "problem", för alla har sådana. Och det här är en personlig blogg som handlar om mig. Jag vill inte bara skriva om när allt är superbra och gömma undan det dåliga, nej nej nej! Det ska vara äkta, när det går dåligt så säger jag att det går dåligt that's it. Ofc så har jag saker hemliga för bloggen och så måste det vara. ALLA i hela världen kan se vad jag skriver och då lönar det sig att hålla vissa saker privata.

Vissa dåliga sidor


Men samtidit så är jag en snäll hästtjej som har massor med mål



1 kommentar: