13 januari 2012

Fredagen den 13:e

Gillar inte. Haft en sådär dag, eller rätt bra egentligen med tanke på skola, Happy och sånt. Men är bara lättirriterad och känslig för allt idag. Säkert för att jag är trött? Funderat över vilka man ska lyssna på och vilka inte, och vem som bryr sig  påriktit etc.

Noja Happy var iaf kung! Vi red ut (!) på fältet och galopperade fram och tillbaka, jeeesus han var het! Han stegrade, drog iväg, skenade, hoppade uäh. Men det funkade ändå bra. Roligt när jag skulle hoppa typ ett 20 cm "hinder" så drar han iväg som tusan några meter före hindret och tar sats, riktigt fin var han♥ Har knappast nånsin haft sån motor som idag? Men bara bra det.

Nu ska jag sova eftersom jag är skittrött, sedan äta och på kvällen PARTAJ! Finally♥ Hoppas bara allt går bra idag, har stress just p.g.a detta jävla datum etc.

Men nu nattinatti och f'*n ta den som vågar väcka mig! ;)


Where do you belong?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar