21 januari 2012

It's not abt what you do, it's abt the words you say.

Happy var rolig iaf idag. Red först ut med Matilda i skogen där hästarna fick träna att pulsa igenom snön, tog upp Happy stackarn i en riktigt jobbig backe och då var det sjukt jobbigt till honom, men han klarade det fint. Efter det så travade jag och galopperade i manegen en stund och plötsligt hade jag ridit i typ 75 minuter? Men han var sjukt fin, fast lite trög i början men annors riktit bra! Så är nöjd över honom ♥

The only guy ♥

Kom ganska nyss hem från stallet och ska börja göra mig iordning för utekväll nr.2 skoj. Hoppas jag orkar vara glad och social, vara mig själv ikväll. Just nu känns det omöjligt men ska försöka iaf. Hoppas bara att alla är trevliga etc. Annors lär jag surna till ordentligt. Snart skola igen btw, jei det här veckoslutet har tagit mer kraft från mig än gett till mig. Noll inspis att nånsin mer ens se skolan eller nåt. Men jag klarar mig, det gör jag alltid. Även fast det just nu suger.

Btw, jag VISSTE att nåt var fel. Told you?


Lita på dina vänner, de vill alltid ditt bästa, de lyssnar och stöder.

P.s Gifter mig med Happy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar