23 januari 2012

Vadå oseriös?



Haha en sak som är viktig enligt mig själv är att man kan bjuda på sig själv! Inte bara "omg jag ser så perfekt ut" bilder. Man behöver lite personlighet och attityd också med! Jag bryr mig egentligen inte hur jag ser ut på mina bloggbilder. Jag vet vem jag är, jag är Linnéa jag ser ut såhär. Jag är verkligen inte perfekt, men det behöver jag inte vara heller? På 90% av mina bilder är jag osminkad, använder aldrig smink i skolan eller nåt längre. Har inte tid och orkar inte bry mig längre. Jag sminkar bara på speciella tillställningar som utgångar och sånt, men annors YTTERST sällan. 

Tycker det är sjukt viktigt att människor vågar vara sig själv och stå upp för vem den är. Vissa har det svårare än andra visst det är inte alltid rätt men det är alltid en början att bara försöka. Såna ser jag upp till , som vågar vara sig själva och skilja sig ur massan det är coolt. Fast jag kan erkänna att dom kan irritera mig nångång också, men samtidigt wow tänk att hon/han vågar! RESPEKT!

Vi tjejer ska alltid vara stolta att vara tjejer, det är det bästa man kan vara right? Stå på er själv aoch sträck på er för det är vi värda. Skit i idealkroppar (ändå idiotiska), dieter o.s.v. Så tänker jag iaf nuförtiden. Ta mig inte fel, man får träna men p¨å ett bra sätt. Idealkroppen nu förtiden är ändå galna? Hellre har du bröst, rumpa och höfter än ser ut som en j*vla 12 åring med utstickande ryggrad? Sexigt va? Absolut inte. 


Alla gör sina egna val. Gör bara inte ett dumt ett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar