13 augusti 2012

Bebis

Idag var älsklings-Tess halt på vänster fram, orsaken tror jag att jag kommit på. När vi halvkraschade in i hindret så slog hon i rätt ordentligt med benet för vi kom ju så hemskt som man bara kan komma till ett hinder. Och NEJ inget farligt, syns i ena hållet i traven men annors ren. Ett slag bara, men lovar mig själv att aldrig göra så dumma beslut igen! Plus så ska jag ha energi nästa gång så jag har kraften att hålla henne, hehe.

Men hon är det finaste som finns, och älskar henne mer för varje dag som går, hon passar mig som handen i handsken ♥



Och angående tävlingarna på veckoslutet så avvaktar jag. Är hon i skick så drar jag dit, annors såklart nej. Skrittar några dagar nu och ser hur det är, men hoppas hon blir bra för ser fram emot detta veckoslut, och hon med när vi ska hoppa lite högre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar