24 augusti 2012

Om Tess

Fått massor frågor in angående Tess nu, och kan tyvärr inte riktigt svara på dom just nu, vill men kan inte. Kan säga bara att nej det är INTE okej, och de som tror att jag angstar över ett dåligt tävlingsresultat? Haha! I wish! Nej kan ge er så mycket som att jag inte startade i själva tävlingen över huvudtaget.

Jag har inget emot att berätta, men föräldrarna säger stopp och jag förstår dem. Detta är stora grejer och utredningar som ska göras så jag måste ligga lågt tills allt är fastslaget för allas skull. Men alla är väldigt upprörda och ingen fattar nåt alls. Men så är livet, ingens fel är detta, men suger.

Och försummar henne INTE fastän jag inte skriver om henne nu på bloggen, sköter henne som vanligt men kommer inga ridpass utvärderingar. Hon är under bra skötsel så don't worry, älskar denna hästen sååå mycket och det är det som gör så ont just nu.

Ska lägga mig nu gonatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar