07 augusti 2012

Fullt upp så jag inte hinner med själv!

Har haft galet bråttom nu så därför ingen bloggning. Igår hoppträning kl.19:30. Tess var SJUKT bra och vi kom överens med tränaren om att det har blivit så mycket bättre nu än i början. Hon är i bra kontroll, bättre "ihop" och massor bättre samarbete. NÖJD!

Vi hoppade inget stort utan bara mer "gymnastiserade henne" och fokuserade på mindre hnder och fler hopp. Uppgiften vi gjorde ser ni snart på film, och det var för att lära sig att bedöma avastånden. Jag tyckte det gick sjukt bra igår! Några dåliga språng men 99% var bra. Hoppade även mycket på vattenmatta utan minsta problem, men det ska vi fortsätta med ändå på varje träning.



Idag har jag en galet stressig dag. Vaknade 6:30 för att vara på hästryggen runt 8, red till lite över 9 och körde till mammas jobb, böt till cykel, hem. Nu ska jag ut och springa, och sedan äta och runt ära börja gå mot bussen för att åka till jobbey. Usch har INGEN lust alls.

Ikväll är det bara chill, sköönt... Vill bara lägga mig ner och sova nu. Men tyvärr är det inte en möjlighet.

Och ja btw, mitt mailsvar har kommit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar