27 augusti 2012

JÄVLA SKIT LIV

Mår bra tror ja, orkar bara inte med mig själv nu. Varit så glad en tid och är nu bara "argh varför?" igen. Njeh, känns bara just nu som om världen faller ihop runt en liksom. Inget flyt hittar jag nånstans, varken i vardagen ,skolan, killen, hästen och allt. Argh!

Tess skall till vermo om 4 veckor, tills dess är allt stilla... Jag får inte följa med dit överhuvudtaget, jag anar att det är sista gången jag ser den hästen. Vill inte ens tänka tanken... Min finaste flicka!

Ska nu hårdträna här hemma, musklerna känns slappa just nu, vill pumpa och ut och springa. Bort med skitet. Jag vill vara snygg för mig själv och min kille. Inte skämmas. Nej nu får jag skärpa mig, är rätt nöjd jue?




Fan vad TRÅKIGT

2 kommentarer:

  1. Min ponny fick en senskada för några år sedan. Den var just då på vermo och dom har såndärn ''shockwave''' hoito. Dom har inte det på hyvinge så kanske därför dom inte sa någå om de? Anyways så tog det typ ett halvår, men skadan läkte bra pga shockwaven, och senan mår bra ännu idag, och jag tävlade på dressyr, hoppning och fälttävlan med den ponnyn :) Jag hade då också haft henne en månad och inte startat en ända tävling med henne, så jag vet hur det känns! :) Om hon nu far till Vermo lönar det sg säkert att fråga om shockwave är ett alternativ ! :)

    SvaraRadera