25 augusti 2012

Tjafs!

Sovit sjukt dåligt! Vaknade redan runt 7 eftersom Jackie (hunden) bökade under täcket heeeela natten och blev galen till slut. Men bara bra att jag nu är vaken så kan jag börja dagen som jag vill. Det innebär stor frukost för att orka länge, sedan smälta det ett tag och sedan springa ♥ alldeles snart. Efter det är det träning i allmänhet på schemat och sedan börjar jag fixa mig, för ska idag och hälsa på killen i armén! Skoj!

Mamma sköter Tess , skönt! Då det inte är så kul på stallet just nu kan man säga... Kvällen kommer att gå åt någonstans? Antingen ute eller så hemma hos honom bara, we'll see!

Juste! Gårdagen så var trög i sig själv, vaknade 5:30 sprang,  var i skolan och var energilös. Kom till stallet, ordnade Tess och var sur. Red ut på Shakira för en halvtimme eller nåt i skogen och hade det chill. Var underbart att sitta på en bred ponnyrygg igen utan sadel ♥.

Men nu vakna upp och sedan springa en tur och pumpa mig själv snygg! (Jobbigt!)


Ingen aning med denna bild.


1 kommentar:

  1. Hej, hoppas du verkligen får en fortsatt grym kväll. Skulle betyda sjukt mkt om du klickade in på min blogg och kanske lämnade en kommentar som spår efter dig, kram ♥

    SvaraRadera