07 augusti 2012

Tung dag

Tack för önskan om att det ska bli bättre. Och ja det blev det, sitter nu på sängen och är nåt piggare och gladare. Jag blir deprimerad när jag blir trött och då faller hela min värld ihop totalt, tyvärr. Säkert rätt vanligt, men jag är väldigt känslig för trötthet och reagerar sjukt starkt.

Glömde att berätta om morgonens pass ju! Mycket lösgörande arbete i ca en halvtimme, inkl. massa öppnor i alla gångarter och sedan skänkelvikningar. På slutet var hon riktigt bra, och jag fick en SNYGG form och en bra takt = skönt. När takten suger så kan man inte sitta i hennes stoooora trav, det kan jag lova er haha. 


Efter det var det jobb som var helt okej, sjukt lite kunder så höll typ på att somna p.g.a den stressiga starten på morgonen. Blev hemskickad runt 6, och har sedan dess varit otroligt död och inte orkat röra på mig. Förutom min springning då, som gick SKIT p.g.a tröttheten. Dt är intressant hur orken byter från dag till dag. Senast sprang jag 5 km hur lätt som helst utan att vara det MINSTA andfådd, och idag klarade jag 300 m och sedan höll jag på att dö p.g.a. både fysisk och psykisk trötthet. 

Nå, imorgon ska jag sova ut, vakna, äta en god frukost och sedan springa runt morgonen! Det är chill och en bra start på morgonen och passar min kropp perfekt, haha! Sedan har jag dressyrträning kl. 16.30 med Tessan. Taggar noll, är utmattad nu så det låter SJUKT jobbigt men ett måste om man vill bli bra så kämpa kämpa på bara fastän dressyrlektion på en 170 cm stor häst är en mardröm. Fan vilket kraftpaket att hålla inom "ramarna".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar