06 augusti 2012

hatar icke sovmornar

Uppe tidigt nu, vaknade halv 7 i mardrömmar igen! Urk vad hemskt det var! Men jag ska jobba så jag måste. Har jobb från 9 till ingen aning när, för vi ska bara städa och sånt. Inga kunder idag. Hoppas faktsikt att inte en alltför lång jobbdag eftersom jag är sjukt trött idag och vill hinna rida ordentligt.

Btw gårdagens springtur var nåt alldeles underbart! Nu kunde jag verkligen springa hur långt som helst, sprang 5 km och vart inte andfådd en enda gång? Jag fattar inte riktigt faktiskt hur det är möjligt men så var det. Hade även en sjuk träningssession efter det, som kändes riktigt bra i kroppen.

Nu är megafrukosten äten och ska börja min dag med morgon träning och sedan ska jag börja fixa mig för jobbdagen.

Btw väntar på email!!!


Btw nedräkningen kan börja! 6 dagar kvar tills tävlingarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar