22 augusti 2012

berta

Vaknat upp av koman en aning nu, gör fortfarande ont men lyckas koncentrera på annat nu. Är i skolan o.s.v. Klarar mig, har kommit över MYCKET skit och detta är det värsta men måste kunna klara detta också, what doesn't kill you makes u stronger.

Gårdagen var jag och hjälpte Matilda på tävling från halv 5 till ungefär 11, lång dag alltså. Mest fungerade som tränare och så, hjälpte till med banan och uppvärmning. Och jag tyckte själv iallafall att jag gjorde nytta, haha! 

Var även hos läkaren igår, gick väl okej inget superbesked men lever med det. Efter det åt vi på en underbar salladsbar typ och det var så gott! Efter det valde vi ut nya springskor till mig då mina nuvarande inte är de mest idealiska precis.

Idag var det väckning kl. 6.30 åt, tränade, gympa i skolan och sedan hem igen. Nu har jag bara längtat efter S, läst på franskan jag missat dessa dagar och ska kanske sova en timme före jag ska tillbaka till skolan, och sedan stallet.

Veckans program är nu:

Onsdag: Skola, rida Shakira
Torsdag: Skolan slutar tidigt, rida Fox!♥
Fredag: Skola! Slutar 4, rida Shakira.
Lördag: Dra och se på S nån armé grej
Söndag: FÖRBESTÄMT CHILLANDE MED S! Utan att han kan bestämma nåt.





Sexy!

1 kommentar:

  1. inte rida tess alls ?? har jag missat någonting ?

    SvaraRadera