17 augusti 2012

Hej allihopa kl. halv 6!

Idag är jag uppe tidigt! Vaknat 5:30 för att hinna med allt jag ska göra. Duscha, äta, träna, sminka mig o.s.v. Vanligtvis tränar jag och äter bara, men har hemsk och lång dag odag så jag behöver vara fräsch för att inte känna mig snuskig hela dagen.

Har skola från 8-4, fullt schema! Jag tror jag kommer att dö i burnout allvarligt, men no kan do. ska försöka överleva. Det enda jag fruktar är gymnastik sista lektionen. Kommer at vara SJUKT utmattad tyvärr.

Men ja Tessan rids här sjukt tidigt på morgonen och får rapport på det senare, sedan masseras hon och har det skönt. Och jag borde vara 100% stalledig. Chill!

Efter pain skolan, BORDE jag springa och sedan fara på bio med S, men vet inte om jag hinner och springa eftersom han kommer hem ungefär samtidigt som jag och de ville kanske plocka upp mig. Men får se.

Inget festande det här veckoslutet tror jag, både jag och S är lite sjuka och han ville recover så inget sådant inplanerat, och om planerna håller i sig så har jag sjukt tidig start söndag morgon så vill inte riktigt förstöra den morgonen heller.

Men tja kl. är nu 5 före 6! BRÅTTOM! Måste göra allt jag planerat så byebye!

P.s. Min iphone är och fixas därför inga mobilupdates!


Och haha foten spökar igen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar