28 augusti 2012

Dagens och Shakiras yoghurtfobi

Dagen har varit rätt så bra, varit lite nere p.g.a. pivata orsaker och inte orkat vara så super glad men tja, löser väl sig.

Hade skola först kl.13:30 och hämtade Maria för att åka till skolan, kom försent och kollade på film i tyskan, nån jäkligt ilsken och aggressiv film. Not good.  Efter skolan plockade jag Isabel, skötte om Tess och drog av mot Tb- stable där jag red Era. Hon var sjukt fin och hade utvecklats massor från sist, och var så underbart ponny på nåt sätt. Oj vad jag gillar den hästen alltså! Och ska rida henne nu igen lite nu och då, chill! Så kul!

Nu är jag hemma alldeles död i sängen och ska försöka äta nåt fast lusten är 0. Alla har sina svagheter och denna är min, när livet suger för mig så lyckas inte detta alls. Men f*n får ta mig i kragen.

Btw Shakira gillade INTE idén med att äta naturell protein yoghurt! Haha!


Btw nu ska jag lova mig själv att INTE springa mornar mera! Funkar inte alls för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar